شـبـكـة الـحـب كـل جديد وحصرى ستجدونه فى عنوان واحد فقط مجموعه منتديات شبكه الحب

الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 

عضوة فى شبكة الحب احلى منتديات وأحلى رئيس ماسكهم شبكه الحب مفيش زيه اتنين

كاتب الموضوعرسالة
hadota masria

المساهمات : 3

مُساهمةموضوع: عضوة فى شبكة الحب احلى منتديات وأحلى رئيس ماسكهم شبكه الحب مفيش زيه اتنين   الثلاثاء ديسمبر 02, 2008 10:33 am

هاى يا أحلى شباب انا حدوتة مصريه لو تفتكرنى يا مستر حسام كنت فى شبكه الحب الموقع الرئيسى بس اتخنقت عشان afro الزحمه الى فيه بصراحة وكنت من اشد المعجبين بفكره منتدى مش مهم انه يكون بفلوس اى من غير اهم حاجه يجمعنا وبصراحه يا شباب ىالمنتدى جامد اوووى يا ريت تتقبلونى عضوه جديده هنا معاكو ويارب يكون المنتدى احلى منتدى ومستر حسام احلى صباح واحلى مساء ومستر مور والمشرفين كلهم سلامى ليهم sunny حدوتة مصريه I love you
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حمزاوي

المساهمات : 30

مُساهمةموضوع: رد: عضوة فى شبكة الحب احلى منتديات وأحلى رئيس ماسكهم شبكه الحب مفيش زيه اتنين   الثلاثاء ديسمبر 02, 2008 2:01 pm

شكرا يا برنس
Laughing
Laughing
Laughing
Laughing
Laughing
Laughing
S h E r Y

المساهمات : 54

مُساهمةموضوع: رد: عضوة فى شبكة الحب احلى منتديات وأحلى رئيس ماسكهم شبكه الحب مفيش زيه اتنين   الثلاثاء ديسمبر 02, 2008 3:21 pm

طبعا اهلا بيكي
يا احلي واجمل حدوته وانتي عضوة غصب عن انف الجميع Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
MOOR
مشرف
مشرف

المساهمات : 34

مُساهمةموضوع: رد: عضوة فى شبكة الحب احلى منتديات وأحلى رئيس ماسكهم شبكه الحب مفيش زيه اتنين   الأربعاء ديسمبر 03, 2008 5:17 am

شكرا ليكي يا حدوتة على الكلام ده وزي ماقال sheryانت عضوة غصب عن انف الجميع وان شاء الله متكونيش عضوة تكوني مشرف انشاء
الله واهلا اهلا اهلا بيكي معانا

مع تحيات Mr.MOOR
السندرلا العاشقه
مشرف
مشرف

المساهمات : 19

مُساهمةموضوع: رد: عضوة فى شبكة الحب احلى منتديات وأحلى رئيس ماسكهم شبكه الحب مفيش زيه اتنين   الجمعة ديسمبر 05, 2008 10:46 am

أحلــــــــــى صوره للمنتدى
Romantic Devil

المساهمات : 59

مُساهمةموضوع: رد: عضوة فى شبكة الحب احلى منتديات وأحلى رئيس ماسكهم شبكه الحب مفيش زيه اتنين   السبت ديسمبر 13, 2008 1:10 pm

ahlan
welcome beke hadota
بس مش غصب عن الجميع ولا حاجه برضاهم وهما هيشيلوكى فوق راسهم
بس انا لاحظت ان سلامك بس كان للمشرفين ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟
عموما شااااااااال
انا بسلم على احلى واجمد اعضاء فى المنتدى هنا الى منغيرهم ميبقاش فيه لزمه للمنتدى
cu hadota
salam Twisted Evil
Romantic Devil
كـــــــــــــــنزى

المساهمات : 11

مُساهمةموضوع: رد: عضوة فى شبكة الحب احلى منتديات وأحلى رئيس ماسكهم شبكه الحب مفيش زيه اتنين   الجمعة أبريل 03, 2009 11:13 am

ههههههههههههههههههههههههه اه انا عضوة ومحدش وصلى سلام خالص منظرى بقى مافيش على فكرة ههههههههههههه
وعموما اهلا بيكى معانا يا قمر

عضوة فى شبكة الحب احلى منتديات وأحلى رئيس ماسكهم شبكه الحب مفيش زيه اتنين
صفحة 1 من اصل 1