~*¤ô§ô¤*~][ شــــــ&ــــــــبــــكــــــ&ـــة الــ^ــــحـــــــ&ــــــب][~*¤ô§ô¤*~
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شـبـكـة الـحـب كـل جديد وحصرى ستجدونه فى عنوان واحد فقط مجموعه منتديات شبكه الحب

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

رد على العالم الهبله دى على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى

S h E r Y
هارب من العدالة
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
هارب من العدالة

المساهمات : 1

رد على العالم الهبله دى   على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد على العالم الهبله دى على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى   رد على العالم الهبله دى   على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 02, 2008 7:01 am

عليا الطلاق الكلام ده كلو فى الهجايص بلا حب بلا برسيم بلا كلام فاضى فى الهوا يا بنى انت وهو الحب ده للناس الفاضيه الى خلصت جامعه وخلصت بتاع تروح تحب انما احنا نظبط على طول الـ حب الـ Surprised Laughing
S h E r Y

المساهمات : 54

رد على العالم الهبله دى   على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: رد على العالم الهبله دى على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى   رد على العالم الهبله دى   على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 02, 2008 3:27 pm

الله عليك انا مش مقتنع بحاجة اسمها حب
يا هارب بس انت تتدفع كام علشان مبلغشي عليك ان انت هنا في المنتدي
انا لو مكانك اخلي مستر حسام هو اللي يدفع علشان المنتدي ده بتاعه وكل واحد فيه هو اللي مسؤل عليه
MOOR
مشرف
مشرف
MOOR

المساهمات : 34

مُساهمةموضوع: رد: رد على العالم الهبله دى على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى   رد على العالم الهبله دى   على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 02, 2008 5:09 pm

اولا مش حاجة حلوة ان حد يقووووول باعلى صوت انه مفيش حب يا جماعة الحب ده سكر الحياة ده هو الحياة ذات نفسها
لو مكنش فيه حب مكنش حد بص في وش التاني وعيب عليكو يالمصرييييييييييييييين لما تقولو مفيش حب واحنا اصلا منشأ الحب بكرة تعرفو قيمت الحب لما تحبو بجد .............بجد مش بهزار

مستر MOOR
S h E r Y

مُساهمةموضوع: رد: رد على العالم الهبله دى على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى   رد على العالم الهبله دى   على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 03, 2008 5:30 am

يا عمرو اللي بيتلسع من الشوربة بينفغ في الزبادي
وانت عارف كدة كويس جدا
ولا ايه يا عموري
moody

المساهمات : 2

مُساهمةموضوع: رد: رد على العالم الهبله دى على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى   رد على العالم الهبله دى   على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 03, 2008 9:01 am

مساء الخير اولأ I love you تانى حاجه انا هنا فى المنتدى جديد وبتمنى انكو تقبلونى عضو هنا وفعال فى مشركاتى وغصب عنكو طبعا لانى تبع مستر حسام ههههههههههه بهزر طبعا Embarassed Razz المهم انى فى حب طبعا دى حاجه اكيده من غير نقاش وكمان يا هارب انت شكلك فعلا جاى من السجن وعملو فيك هناك حاجات مش كويسه عشان كده طايح فينا كلام ملوش لازمه وبعدين حب الى للناس الفاضيه حب ايه الى انت جاى تقول عليه انت عارف قبل ! معنى الحب ايه ! اشطه المهم اننا بنرد على بعض بكلام حلو وزى الفل واهم حاجه اننا مع بعض هنا وكلو تمام ومساء الفل على البنوتات الحلوة الى فى المنتدى ده وبهدى كل القلوب دى I love you لكل الناس الحلوة الى على المنتدى سلامو عليكوووالـــرومـــ!_MooDY_!ـــانســـي
حمزاوي

حمزاوي

المساهمات : 30

مُساهمةموضوع: رد: رد على العالم الهبله دى على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى   رد على العالم الهبله دى   على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 03, 2008 1:12 pm

علي الفكره مش شرط ان تكون لسه صغير علي حاجه اسمها حب وعلي فكره مش لازم تكون بتحب واحده ولكن ممكنتكون بتحب واحد صاحبك اوي مش عاوز تفرقه خالص ويا عم الحب شئ جميل بس لل يا ليه bom bom bom bom bom bom
وشكرا علي الموضوع الجميل والجديد ده

مع تحياتي حمزاوي
S h E r Y

مُساهمةموضوع: رد: رد على العالم الهبله دى على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى   رد على العالم الهبله دى   على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 03, 2008 1:44 pm

طيب ممكن اضيف حاجة صغيرة

علي فكرة الحب اخلاص مش خداع ولا كدب
وانا قولت اقبل كدة الحب فعلا شي جميل جدا بس لما يبقي بجد لما تعرف ازاي تحبب اللي بتحبوا فيك
وبصراحة انا بعرف قيمة الحب لما بحب ربنا وفعلا بحس انه هو بيحبني بجد وعرفت قيمة الحب برده من الله عز وجل بأقل حاجة ممكن ترضية ويحبك جدا زي ( سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم )
بجد صغيرة بس قمتها كبيرة جدا
بالنسبة ليا انا ممكن اكون لسه معرفتش احب كويس او معلق نفسي بوهم او حاجة غلط مش عارف انا بجد محتار وانا هعمل استفتاء ياريت تردوا عليا فيه موجود علي جديد مواضيع Laughing
Romantic Devil

Romantic Devil

المساهمات : 59

مُساهمةموضوع: رد: رد على العالم الهبله دى على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى   رد على العالم الهبله دى   على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 12, 2008 11:49 am

ahlan
عنوان هايف
ورايك يخترم لكن متفرضوش على الغير
والحريم الى انت بتظبطها دى مش هتمشى معاك من غير ماتكون بتحبك
او يوم وتقلبك
ده راى ولو معجبكش عندك ودنين اسمع من واحه وخرج من التانيه
salam Evil or Very Mad Romantic Devil

رد على العالم الهبله دى على فكره انا محكوم عليا 66 سنه سجن وهربان محدش يبلغ والنبى انى هنا فى المنتدى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-