~*¤ô§ô¤*~][ شــــــ&ــــــــبــــكــــــ&ـــة الــ^ــــحـــــــ&ــــــب][~*¤ô§ô¤*~
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شـبـكـة الـحـب كـل جديد وحصرى ستجدونه فى عنوان واحد فقط مجموعه منتديات شبكه الحب

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

دلوقت تقدر تفتح اكتر من ياهو بدون برنامج وانا مجرب بنفسي .. تحياتي ..( فارس الرومانسية)

كاتب الموضوعرسالة
فارس الرومانسة

المساهمات : 2

دلوقت تقدر تفتح اكتر من ياهو بدون برنامج وانا مجرب بنفسي .. تحياتي ..( فارس الرومانسية) Empty
مُساهمةموضوع: دلوقت تقدر تفتح اكتر من ياهو بدون برنامج وانا مجرب بنفسي .. تحياتي ..( فارس الرومانسية)   دلوقت تقدر تفتح اكتر من ياهو بدون برنامج وانا مجرب بنفسي .. تحياتي ..( فارس الرومانسية) I_icon_minitimeالإثنين مارس 09, 2009 10:09 am

طالما كانت هناك مواضيع عن برامج لفتح اكثر من ايميل ياهو

على جهاز واحد وفى نفس الوقت

مره تكون البرامج لا تعمل او لا تتوافق مع الاصدار او بها فيرس .....الخ

اليوم ولأول مره طريقه فتح اكترمن ايميل ياهو على نفس الجهاز

بدووووووووووون برااااااااامج

لن اطيل عليكم اليكم الشرح

(بسم الله نبدأ )

برجاء انتظار تحميل جميع الصور

افتح run

دلوقت تقدر تفتح اكتر من ياهو بدون برنامج وانا مجرب بنفسي .. تحياتي ..( فارس الرومانسية) Runyr9

وتسطيع الوصول اليها اما من قائمه start

دلوقت تقدر تفتح اكتر من ياهو بدون برنامج وانا مجرب بنفسي .. تحياتي ..( فارس الرومانسية) Startlunaqv0

او بالضغط على مفتاح "windows + R"

اكتب فى run

Regedit

كما هو موضح بالصوره

دلوقت تقدر تفتح اكتر من ياهو بدون برنامج وانا مجرب بنفسي .. تحياتي ..( فارس الرومانسية) 2copyxg2

دلوقت تقدر تفتح اكتر من ياهو بدون برنامج وانا مجرب بنفسي .. تحياتي ..( فارس الرومانسية) 223br8

يتم فتح اى مسار بالضغط عليه مزدوجا" دبل كلك"

ثم اتبع التعليمات كما هو موضح فى الصور

افتح المسار software كما هو موضح فى الصوره

دلوقت تقدر تفتح اكتر من ياهو بدون برنامج وانا مجرب بنفسي .. تحياتي ..( فارس الرومانسية) 3copyqp8

تحرك نزولا حتى تصل الى كلمه Yahoo

دلوقت تقدر تفتح اكتر من ياهو بدون برنامج وانا مجرب بنفسي .. تحياتي ..( فارس الرومانسية) 4copylo7

ثم pager\ Test

قم بالضغط كلك يمين فى الصفحه المقابله للمسار Test

دلوقت تقدر تفتح اكتر من ياهو بدون برنامج وانا مجرب بنفسي .. تحياتي ..( فارس الرومانسية) 5copyuk3

واختار new>DWARD VALUE

ولذلك لعمل قيمه جديده واجعل اسمها Plural

دلوقت تقدر تفتح اكتر من ياهو بدون برنامج وانا مجرب بنفسي .. تحياتي ..( فارس الرومانسية) 6copyrn1

كلك يمين علي المفتاح الجديد ثم اضعط modify

دلوقت تقدر تفتح اكتر من ياهو بدون برنامج وانا مجرب بنفسي .. تحياتي ..( فارس الرومانسية) 7copyvb7

ثم اجعل القيمه 1 بدلا من صفر

دلوقت تقدر تفتح اكتر من ياهو بدون برنامج وانا مجرب بنفسي .. تحياتي ..( فارس الرومانسية) 75552006br0

انتهى الشرح .. وجرب دلوقت تفتح اكتر من ياهو

فــــــــــــــارس الرومانسية

دلوقت تقدر تفتح اكتر من ياهو بدون برنامج وانا مجرب بنفسي .. تحياتي ..( فارس الرومانسية)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-